Takarítás napló vezetés története
Több házunknál is felmerül az az igény, hogy szeretnék látni, ki, mikor takarított náluk. Mivel a többi ügyfelünk is jó ötletnek tartotta, ezért a társasház takarításoknál bevezettük a takaritási naplót, melyből mindenki naprakészen láthatja, a saját társasházában, hogy mikor, ki, takarított a házban.
A takarítási naplót két formában is elérhetik a társasház képviselői. Az egyik formátum egy papír ív, amit a házakban is kifüggesztünk a ház faliújságjára, melyből a társasház tulajdonosai és a társasház képviselői is láthatják, hogy ki, mikor takarított. Ezt az aktuálisan kintlévő és munkát végző takarítónő tölti ki, amit dátummal és aláírásával hitelesíti.
A másik egy a mobilra is letölthető Trello nevezetű alkalmazás, amiben minden szerződéses és soron kívüli feladatot is feljegyzünk. A közösképviselők úgy férnek hozzá, az e-mail címük megadása után, meghívjuk őket. Ezután, be tud a közös felületre jelentkezni, s ettől kezdve, már ö is nyomon tudja követni az aktuális és a tervezet munkáinkat.
Arra is lehetőség van, hogy ha a közösképviselő szeretne valamilyen feladatot elvégeztetni velünk, pl. tavaszi nagytakarítás, azt saját maga is be tudja írni nekünk, ami ezután fell is kerül, a mi feladat listánkra az elvégzendő feladatok közé.
Mivel hozzáfér a közösképviselő a társasház feladataihoz, ahol minden tervezett társasház takarítást is lát, ezért ha az ő tervei között szerepel egy nagyobb társasház felújjítás, ami nagy kosszal jár, akkor kérheti a heti takarítások mellett a felújjítás utáni nagy takarítást is, amit saját maga is jelezni tud a program segítségével.
Ennek az alkalmazásnak a használatával, egymást megkíméljük a sok boszuságtól, a felesleges munkától, a telefonálástól, és nem utolsó sorban, mindenki értesülni fog mindenről.
A társasház tulajdonosai, pedig annak örülnek, hogy a takarítás szervezetten, tervezetten és ütemezetten megy a társasházukban.
Nálunk már ez egy nagyon jól bevált módszer, mind a papiron és mind a trello alkalmazás együttes használatával.